شهدای پایگاه نبی اکرم (ص)

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۵ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    عید شما هم مبارک
پیوندهای روزانه

شهید رضا رخشانی

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ق.ظ
بسمه تعالی

بمناسبت اغاز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر فرازی از وصیتنامه شهید رضا رخشانی که در  این عملیات به شهادت رسیده در زیر می آید.

  رخشانی.jpg

وصیتنامه شهید رضا رخشانی

بسم ا... الرحمن الرحیم

اکنون که این وصیتنامه را مینویسم خود را لایق کشته شدن در این راه نمی بینم هنوز خیلی تا انسانیت و مومن واقعی شدن فاصله دارم و از خداوند متعال میخواهم اگر عمر من در جهت مسلمان واقعی شدن بکار نمی آید و کمکی به اسلام نمیکند هر چه زودتر جان مرا بگیرد و اگر من در این راه حق کشته شدم از دوستان واقعی و دلسوزان به اسلام و همه دوستان عزیز تقاضا دارم در حق من دعا کنند. از پدر و مادرم و برادر و خواهرم انتظار دارم از این امتحان روسفید بیرون آیند. چون خداوند متعال از پدران و مادران و نزدیکان در این جدائیها انتظار شکیبایی دارد و شاید این از بزرگترین امتحانات الهی در مورد شما باشد. همه باید بمیریم یکی زودتر و دیگری دیرتر،

 چه بهتر این مرگ در راه خدا و حق و حقیقت باشد. از شما انتظار دارم که پیرو رهبر انقلاب امام خمینی و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام باشید. مبادا در مرگ من گریه و زاری کنید، چون من دوست ندارم در مرگ من گریه کنید ، چون منافقین میپندارند که با مرگ و گریه زاری کردن به کشته شده ای با انقلاب اسلامی ناراضی هستید. از همه دوستان و همسایگان و خویشاوندان حلالیت میطلبم. کتابهایم را به کتابخانه مسجد حضرت حجت (عج) تحویل بدهید و این دعا همیشه بر لبانتان باشد.       خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

                    روحش شاد و یادش گرامی باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
فرمانده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">