شهدای پایگاه نبی اکرم (ص)

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۵ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    عید شما هم مبارک
پیوندهای روزانه

استفتاء از مقام معظم رهبری درمورد واتس آپ

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

خدا کنه کسی دیر متوجه نقشه های دشمن نشه...


خدا کنه وقتی حقیقت یه چیزی برامون روشن شد ، سختی اجرای حق رو تحمل کنیم و تسلیم عادت به اون چیز نشیم...

بعد از بهانه جویی های بعضی دوستان که شیفته ی واتس اپ شده بودن و به استدلال های منطقی برای خروج از واتس اپ توجه نکردن ، تصمیم گرفتیم برای افراد جویای حقیقت ، تکلیف رو با استفتاء از رهبر معظم انقلاب ، روشن کنیم.

و با دریافت پاسخ ایشون ، از امروز هیچ بهانه ای برای موندن توی واتس اپ نمیمونه...

شماره استفتاء: 467533

سوال:

مدتی قبل ، نرم افزار واتس اپ ، توسط یک صهیونیست به نام زاکربرگ به مبلغ نوزده و نیم میلیارد دلار خریداری شده. زاکربرگ ، همان مالک فیس بوک است و خود را یک آتئیست(بی خدا) میداند و توسط روزنامه ی صهیونیستی اورشلیم پست و بسیاری خبرگزاری های داخلی وخارجی، تأثیرگذارترین صهیونیست جهان معرفی شده و به سرعت در حال تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد جهان است.


اصلی ترین راه کسب ثروت واتس اپ ، افزایش تعداد اعضا و در نتیجه افزایش ارزش سهام و اعتبار بانکی آن است و در عین حال ، اطلاعات اعضا مستقیما در اختیار دشمن درجه یک انقلاب قرار میگیرد و این اطلاعات هرچند ساده ، توسط موتورهای تحلیلگر امریکا و رژیم صهیونیستی تحلیل و ضمن فروش اطلاعات ، از آنها در تصمیم گیری علیه انقلاب ، بهره گیری میشود.


با توجه به موارد فوق که اسناد آن به صورت گسترده منتشر شده ، جویای نظر مبارک حضرتعالی "به صورت مشخص" درمورد دو سوال زیر هستیم:


۱. با توجه به اینکه نرم افزارهای مشابه واتس اپ وجود دارد که منافع و هاست(مرکز ذخیره سازی اطلاعات) آنها مستقیما در اختیار صهیونیسم و امریکا نیست و میتوان از آنها برای تبلیغ شیعه و رسوایی صهیونیسم و استکبار بهره گرفت آیا همچنان میتوان از واتس آپ ، به بهانه ی ضربه زدن به دشمن با ابزار خودش ، استفاده کرد یا اینکه باید از یک نرم افزار جایگزین و غیر صهیونیستی استفاده کنیم؟



۲. آیا سودمالی نرم افزار واتس اپ برای صهیونیستی که توسط رییس جمهور و مقامات امنیتی امریکا و نیز رژیم صهیونیستی از او تقدیر شده و شیمون پرز او را پسر خوب یهود خطاب میکند و تأثیرگذارترین صهیونیست جهان است و ""خود را آتئیست(بی خدا) میداند"" ، به تنهایی برای ترک این نرم افزار و استفاده از نرم افزار های مشابه و غیر صهیونیستی کافیست؟


با تشکر و آرزوی طول عمر با عزت شما


پاسخ:

به طور کلی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مانند آن اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد 



"""و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود"""



و یا خلاف قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی باشد جایز نیست.


شماره استفتاء: 467533



لینک پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری


http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=istifta&mode=p



کد پیگیری سوال شرعی:


919a64661164e5ca


(این کد رو برای دیدن این سوال و جواب ، در بخش "پیگیری استفتائات" پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ، وارد کنید)



اما بعضی دوستان بهانه آوردن و گفتن ما اگر کمک مالی به صهیونیست ها میکنیم ، از اون طرف داریم بهشون ضربه های اساسی هم میزنیم با نشر اعتقادات شیعه توی واتس اپ و در مجموع ، ما موجب تقویت دشمنان نمیشیم چون داریم شیعه رو تبلیغ میکنیم!!!


کافیه همین جمله رو از طریق سایت و یا تلفن های دفتر مراجع بپرسید که "کمک مالی به رژیم صهیونیستی و استفاده ی جاسوسی این رژیم از واتس اپ آیا به تنهایی کافیه برای اینکه بگیم این نرم افزارها موجب تقویت دشمن میشن یا نه؟"



 


....................................................................................................



خلاصه مطلب بالا:




۱. طبق اطلاعات روشن ، عضویت هر نفر توی واتس آپ مساویه با کمک مالی به  زاکربرگ ، اولین صهیونیست تأثیرگذار جهان و همینطور اطلاعات و تحلیل ها و سلایق سیاسی ،اقتصادی ، فرهنگی و مذهبی مردم ایران با واتس اپ مستقیما داره در اختیار دشمن درجه یک ایران  قرار میگیره...



۲. فتوای مقام معظم رهبری:


شماره استفتاء: 471417


"اگر ارتباط آن شبکه از نظر منافع مادى و استفاده جاسوسى با رژیم غاصب اسرائیل مسلم باشد استفاده از آن شبکه جایز نیست" لکن اگر این امر مسلم نباشد فی نفسه مانعى ندارد.




در واقع ایشون فی نفسه استفاده از شبکه های مجازی رو مجاز دونستن اما اگر ارتباط اون شبکه ها از نظر "منافع مادی و جاسوسی" به رژیم صهیونیستی مشخص باشه ، فرمودن جایز نیست...


فکر میکنم برای اونها که دنبال بهانه گیری نباشن تکلیف روشن شد و اگر کسی بخواد بیش از این بهانه بیاره ، دیگه ما هیچ عرضی نداریم...




نکته ی پایانی:


تشخیص تکلیف هر کسی با خودشه.


و هر کسی مسئول تصمیم و اعمال خودشه.


اما مواظب باشید دیگران به خاطر اعتماد به شما توی واتس اپ نمونده باشن چون توجیه خیلی ها برای استفاده از واتس اپ اینه که "اگر واتس اپ مشکلی داشت ، فلانی از اون استفاده نمیکرد!!!"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">