شهدای پایگاه نبی اکرم (ص)

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۵ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    عید شما هم مبارک
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۲
فرمانده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۰
فرمانده
بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر مرحله دوم قرعه کشی مسابقات 30 روز 30 مسابقه و 30 جایزه در شب عید سعید فطر انجام و به برندگان به شرح زیر جوایزی اهدا گردید.

برادران

1- حسن احقاقی 2- محسن حدادنژاد 3- علیرضا عکاف 4- علیرضا احمد ابادی 5- احمد احمد ابادی 6- حسن قیومیان 7- مهدی قیومیان 8- محمد علی اسماعیلی

خواهران

1-  بیدهندی 2-  افضلی 3-  میری 4- فضلعلی 5-  نبی 6-  مقیمی 7- طالب نژاد

به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۷
فرمانده
حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، عصر امروز در نشستی صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب، به بیان دیدگاههای جامعه دانشجویی و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پرداختند.
در این دیدار که از ساعت 5 بعداز ظهر آغاز شد و تا نماز مغرب و عشا ادامه یافت، 12 نفر از نمایندگان تشکلها و انجمن‌های دانشجویی، مسائل مورد نظر، خواسته ها و مواضع خود را بیان کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۵
فرمانده
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه‌روزی و بسیار پرحجم، و برجسته‌کردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.
ایشان گزارش‌های اعضای دولت در این جلسه را نمایی از کارها و خدمات انجام‌شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارش‌ها به اطلاع مردم برسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۲
فرمانده