شهدای پایگاه نبی اکرم (ص)

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۵ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    عید شما هم مبارک
پیوندهای روزانه

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

37.jpg

سال 1364 به نیروهای جهاد ملحق شدم و سال بعد به جهاد اعزام شدم. با فرماندهی حاج علی کارنما به شلمچه رفتیم. من با دیگر دوستان در قسمت پمپاژ کار می کردم و دوستی داشتم به نام حمید توکلی. قبل از اعزام از جیرفت، پدر حمید به اداره آمد و گفت:

کدام یک از شما قبلا جبهه رفته؟

من که نمی دانستم او چه قصدی از این سوال دارد، گفتم حاج آقا من!

آقای توکلی دست حمید را گرفت و در دست من گذاشت و بدون هیچ حرفی از آنجا رفت.

من در آن لحظه سایه مسئولیت سنگینی را بر سرم احساس کردم، اما کاری از دستم ساخته نبود. من دست حمید را گرفته و به پدر او قول داده بودم، برای همین، همیشه همراه حمید و مراقب او بودم. تا اینکه در سه راه مرگ، آن چیزی که تمام مدت از آن می ترسیدم، اتفاق افتاد.

آن روز یکی از بچه ها اسلحه ای پیدا کرد و به حمید داد. آن لحظه که حمید با لبخند اسلحه را گرفت اصلا فکر نمی کردم تا چند لحظه دیگر شاهد شهادتش باشم.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۲
فرمانده

324.jpg

خدمت سربازی ام که تمام شد، وارد جهاد شدم و از همان سال اول ورود، سه چهار نوبت به جبهه اعزام شدم.

مرحله اول در سال 1361 بود که همراه با تعدادی از دوستان جهادی به بستان رفتم. آقای حق شناس فرمانده ما بود و آقای خدامراد سالاری نیز مسئولیت عملیات را به عهده داشت.

در یکی از عملیات ها که قرار بود در چزابه انجام شود، ما در خط گیر کردیم. حاج آقا کارنما در همان عملیات زخمی شد. عملیات ناموفقی بود. به همین دلیل ما را دو شب بعد به منطقه طلائیه بردند. در طلائیه هر شب صد متر خاکریز می زدیم. دوستم دهقان پور همان جا به شهادت رسید و من و بیژن آسوبار هم ترکش خوردیم. چند ساعت بعد آقای رودباری ما را با آمبولانس به اهواز رساند....

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۴
فرمانده
بسمه تعالی

بمناسبت فرا رسیدن 13 رجب سالروز ولادت مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابی طالب (ع) مراسم جشن با شکوهی در مسجد حضرت حجت (عج) برگزار گردید.

در این مراسم که از بین نماز مغرب و عشا با سخنان مبسوط امام جماعت محترم مسجد حاج آقا علمیدر باره فضائل حضرت علی (ع) بود آغاز گردید و بلافاصله پس از اقامه نماز  عشا  با مداحی حاج حسن اسماعیلی ادامه یافت پس از مدیحه سرایی مداح مدعو اشعاری توسط یکی از کودکان و مکبرین مسجد بنام امیر حسین رخشانی خوانده شد و سپس جوایزی به خواهرانی که نام آنها فاطمه و دارای فرزند پسر بنام و القاب حضرت علی (ع) بودند جوایزی اهدا گردید

در پایان مراسم توسط واحد فرهنگی بسیج خواهران از افرادی و خادمین مسجد که با این واحد همکاری داشته اند تقدیر بعمل آورده شد و در انتهای مراسم پذیرایی توسط بانی انجام گرفت.

img_0481.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۷
فرمانده
شهیدگمنام

بمناسبت فرارسیدن ایام البیض و اعتکاف طبق سنوات گذشته نیرو های بسیجی پایگاه حضرت نبی اکرم (ص) اقدام به برگزاری صیام الشهدا در سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری می نماید و بسیجیان و نمازگزاران مسجد به نیت شهدا روزه گرفته و غروب بر سر سفره شهدا افطار می نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۳
فرمانده
بسمه تعالی

img_0427.jpg

بمناسبت فرارسیدن دهم رجب میلاد نهمین اختر آسمان ولایت و امامت مراسم جشن میلادی بعد از نماز مغرب و عشا توسط مداح اهل بیت حاج حسن اسماعیلی برگزار گردید.

img_0421.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۹
فرمانده

بسمه تعالی

بمناسبت فرارسیدن ایام البیض و اعتکاف طبق سنوات گذشته نیرو های بسیجی پایگاه حضرت نبی اکرم (ص) اقدام به برگزاری صیام الشهدا در سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری می نماید و بسیجیان و نمازگزاران مسجد به نیت شهدا روزه گرفته و غروب بر سر سفره شهدا افطار می نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۷
فرمانده
بسمه تعالی

بمناسبت اغاز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر فرازی از وصیتنامه شهید رضا رخشانی که در  این عملیات به شهادت رسیده در زیر می آید.

  رخشانی.jpg

وصیتنامه شهید رضا رخشانی

بسم ا... الرحمن الرحیم

اکنون که این وصیتنامه را مینویسم خود را لایق کشته شدن در این راه نمی بینم هنوز خیلی تا انسانیت و مومن واقعی شدن فاصله دارم و از خداوند متعال میخواهم اگر عمر من در جهت مسلمان واقعی شدن بکار نمی آید و کمکی به اسلام نمیکند هر چه زودتر جان مرا بگیرد و اگر من در این راه حق کشته شدم از دوستان واقعی و دلسوزان به اسلام و همه دوستان عزیز تقاضا دارم در حق من دعا کنند. از پدر و مادرم و برادر و خواهرم انتظار دارم از این امتحان روسفید بیرون آیند. چون خداوند متعال از پدران و مادران و نزدیکان در این جدائیها انتظار شکیبایی دارد و شاید این از بزرگترین امتحانات الهی در مورد شما باشد. همه باید بمیریم یکی زودتر و دیگری دیرتر،

 چه بهتر این مرگ در راه خدا و حق و حقیقت باشد. از شما انتظار دارم که پیرو رهبر انقلاب امام خمینی و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام باشید. مبادا در مرگ من گریه و زاری کنید، چون من دوست ندارم در مرگ من گریه کنید ، چون منافقین میپندارند که با مرگ و گریه زاری کردن به کشته شده ای با انقلاب اسلامی ناراضی هستید. از همه دوستان و همسایگان و خویشاوندان حلالیت میطلبم. کتابهایم را به کتابخانه مسجد حضرت حجت (عج) تحویل بدهید و این دعا همیشه بر لبانتان باشد.       خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

                    روحش شاد و یادش گرامی باد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۴۷
فرمانده
بسمه تعالی

 بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم مراسم دعای ندبه توسط بسیج مسجد حضرت حجت (عج) در روز جمعه مصادف با 12 اردیبهشت برگزار گردید و جوانان و نوجوانان حلقه های صالحین پس از صرف صبحانه و برگزاری کلاس های اخلاق و قران به سمت سال فوتسال عزیمت نمودند.

img_0373.jpg

ادامه عکس ها در ادامه مطب ببینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۱۶
فرمانده
بسمه تعالی

بمناسبت فرارسیدن  سالروز شهادت استاد مطهری  و روز معلم  بسیج مسجد حضرت حجت (عج) از سه تن از معلمان حاضر در مراسم  تقدیر بعمل آورد. اسامی معلمان به شرح زیر میباشد.

1- حسن نقیان

2- حسین صمدیان

3- محمد رضا خانعلی


img_0398.jpg

http://axgig.com/images/19921693414906191561.jpg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۰
فرمانده

img_0405.jpg

بسمه تعالی

به مناسبت ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) روز چهارشنبه مورخ 10/02/93 بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشنی در مسجد حضرت حجت(عج) برگزار گردید.


img_0396.jpg


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۳
فرمانده