شهدای پایگاه نبی اکرم (ص)

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۵ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    عید شما هم مبارک
پیوندهای روزانه
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران، آیت الله نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع افزود: آنچه دشمنان ما می گویند مضحکه، شوخی و حرف های ابلهانه ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه دفاع در برابر دشمن از سنت های خداوند در عالم خلقت است، ادامه داد: این سنت برای دفاع مخلوقات از خود برابر دشمن و برای ادامه حیات است.

مرجع تقلید شیعیان جهان با بیان اینکه در این سنت الهی، انسان از دیگر موجودات کامل تر است، افزود: از مهمترین وظایف اسلامی، انقلابی، فرهنگی، قرآنی و عقلانی برای انسان ها شناخت دشمن و راهکارهای آنها و نیز پیدا کردن تجهیزات لازم برای مقابله با دشمن است.



** وقوع انقلاب اسلامی ضربه ای بر کالبد دشمنان اسلام بود

این استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه وقوع انقلاب اسلامی ضربه ای بر کالبد دشمنان اسلام و مسلمانان بود، گفت: وقوع انقلاب اسلامی کار ساده ای نبود و در برابر سلطه گران و قیم مآبان که بر کشورهای اسلامی تسلط داشتند، فائق آمدیم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی منافع مستکبران را در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی از بین برد، ادامه داد: از بین بردن منافع دشمنان مستکبر عاملی شد که آنها کینه عمیقی از انقلاب اسلامی به دل بگیرند زیرا تمام منافع آنها که در سالیان متمادی بر ما مسلط کرده بودند، از بین رفت.

آیت الله نوری همدانی گفت: از وقتی تحولی به نام انقلاب اسلامی زیر پرچم امام خمینی(ره) به وجود آمد و مردم به رهبری امام(ره) استکبار و استبداد را ریشه کن کردند، منافع خیلی ها از بین رفت و همین امر دلیل دشمنی آنها از نظام اسلامی ما شد.

مرجع تقلید شیعیان جهان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی تحولی همه گیر بود، افزود: در این راستا قرآن درس دشمن شناسی و دشمن ستیزی را در اختیار ما گذاشته است، و قسمت اصلی دشمن شناسی و شناسایی راهکارهای دشمن علیه ما است.



** استکبار با ایجاد گروه های تروریستی به جان اسلام و مسلمین افتاده است

آیت الله نوری همدانی با تاکید براینکه استکبار با ایجاد گروه های تروریستی مثل تکفیری ها به جان اسلام و مسلمین افتاده ، افزود: قرآن سه دسته دشمن را برای مسلمانان نام برده است؛ کفار، منافقین و یهود که امروزه صهیونیست ها هستند و از جمله دشمنان مسلمانان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه در برابر نظام جمهوری اسلامی آرام نگرفته اند، افزود: آ نها همیشه می خواهند ایران را ضعیف و ذلیل ببیند، از این رو همانطور که قرآن بر دوست داشتن دوستان خدا تاکید دارد بر خشم و بغض مقدس دشمنان خدا و بندگان خدا نیز تاکید دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷
فرمانده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">